mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 20 januari 2010

Get back up again

Av Izabella - 20 januari 2010 18:30


Det blev en liten prommis i alla fall, var nu efter middagen när flis hade åkt hem. Hon har varit mycket piggare idag så det känns skönt! Inga turer till akuten...

Hann med att baka bullar idag också, det finns inte så mycket att göra när man inte kan gå ut på hela dagen hihi.



Imorgon har jag några ärenden och sedan ska jag och simma!

Äntligen. Jag som trodde att jag skulle kunna byta ut turerna till badhuset på vintrarna mot ett gym, men ack så fel jag verkar ha. Det är nog mitt öde att i huvudsak springa på sommaren och simma på vintern.

Kombinerat med lite yoga osv egentligen, men känner inte för att ta tag i just den biten än. Inlines fortsätter jag lungt med nästa sommar, snygga ben och kondis - här kommer jag!


Har insett nu att det inte är min grej just nu att gymma, har varken pengar eller motivation. Jag siktar ju inte på värsta super-kroppen och då räcker det med det jag vanligtvis gör för att kroppen ska hålla sig stark, frisk och välformad. Men nu måste jag komma igång på riktigt!

Det hela har sjutits upp hela tiden av en massa saker, och jag är i så sjukt dålig form att det gör ont att se mig själv naken eller springa till bussen för då inser jag hur alla muskler och konditionen bara har runnit av mig. Hatar att ha sådana här långa uppehåll med träningen!


    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards