mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Izabella - 21 januari 2010 19:45

Såå snygga!


Brooker ByxaBrooker ByxaBrooker Byxa

Hade inte tänkt publicera fler inlägg, men OMG!

Bubbelroom 299:- (halva av) sugen...


  

Av Izabella - 21 januari 2010 13:47

Men alltså, jag är som en elvaåring på sommarlov vad gäller datum.


Var på arbetsförmedligen idag och skulle skriva på en sak, ni vet sådär med dagens datum. Och som vanligt så kom jag inte ihåg vad det var för datum utan fick fråga min handläggare haha. Så är det nästan alltid, antingen måste jag tänka i fem hundra år, kolla mobilen eller fråga någon. Ibland vet jag inte ens vad det är för veckodag.

Just denna månad är extra jobbig för nu måste jag få in i huvudet att det är 2010 vilket jag verkligen inte kommer att fatta på ett bra tag. Sist skrev jag -09 på Ica när jag skulle regga mitt kort i sån där självscanning. Som tur var märkte ingen.


Är det någon annan som har så totalt dåligt koll som jag?

 

  

Av Izabella - 21 januari 2010 13:16

Bubbleroom / H Klänning

99 :- på bubbelroom. Älska rea på sötsaker!


Är slut i hela kroppen efter simningen. Vill egentligen fara till Marina och Roland idag men vet inte om någon av oss två orkar, blev sent igår och upp tidigt. Orkar inte ta tag i disken eller något annat just nu så tror jag fortsätter att kolla på kläder. VILL ha pengar, ge mig ett jobb! :D


  

Här är en supersöt kjol från Monki, gillar höga midjor!

Köpte en liknande från HM tidigare i vinter men den känns för otajt.

250:-



Vill ha fler randiga överdelar, denna från HM hade inte vart fel 199:-         Och dessa skor, OWO!

Hm 399:-

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards