mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under juli 2008

Av Izabella - 1 juli 2008 16:56

Haha har hört att det är vissa nyfikna familjemedlemmar som är inne här ;)


Har då också fått höra att jag svär mycket här, och det stämmer ju. Det gör jag sällan eller aldrig när pratar på riktigt, för det är så, enligt mig fult. "Brist på ordförråd" som svensklärarna säger.


Att jag svär mycket och skriver otroligt fult i vissa inlägg här är för att det är så svårt att uttrycka ilska på så många andra sätt när man skriver.


Så jag kan tänka mig att mycket av det man läser här inte låter så speciellt likt mig överhuvudtaget. 


Sen så kan jag säga att jag tycker de flesta av mina inlägg är grymt dåliga och jag tycker verkligen inte tycker att min blogg varken är bra eller läsvärd på nått sätt, therese skulle väll överväga att styka mvg:et i svenska om hon av nån andlednig skulle hitta hit :)

 Jag har övervägt att ta bort den flera gånger för den är så sämst, men kommit fram till att det inte gör något, Jag har bara bloggen för att jag ska skriva av mig då och då, för det mesta för mig själv och inte för att ni andra ska ha nått att läsa. Jag bryr mig inte om huruvida bloggen är populär eller ej, hur ofta jag upptaterar osv, det är tillochmed så att jag kan glömma bort att vem som helst faktiskt kan läsa vad jag klottrar här och inte bara några få. 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards