mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Izabella - 2 juli 2008 22:37

Jag, gabbi, lava, sippan och colleen tog oss en tur till mörön idag för att sociala oss med angelica lite :D


Vi gick till en strand där vi lät dem apportera, eller försöka i alla fall.

Och hon var ju ssååååååsåsåå duktig min lilla tjej. Medan sippan motvilligt men duktigt trippade ner för att hämta den rosa flytsaken, och colleen bara tittade frågande på matte när den slängdes ut, så flöög min 4-mån valp med delfinhopp ut till den, hon fullkomligt älskade det :D:D det var så härligt att se, hon ville bara igen och igen. Hon fick simma och hämta när colleen lämnade dem.


Men sen är det inte så konstigt egentligen, hon ska ju agera så, hon är så pass mycket mer utpräglad jakthund än vad dem två anda är.


Men hon var sååå duktig!!! Ni ska bara veta lyckan man känner när det här är vad man hoppats på sen man valde ras på hund. Att hon kommer där med "fågeln" i munnen genom vattnet fram till en och släpper den i handen<3

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards