mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 28 juli 2010

två år sedan

Av Izabella - 28 juli 2010 21:00


Detta skrev jag idag för två år sedan, jag minns dagen :) minns vad jag menar i inlägget. Alltså - sådana motstridiga känslor!


Det sjuka är att jag minns att när jag cyklade hem från stan den dagen köpte jag med mig en Marabou digestive och åt från i cykelkorgen. Köper mycket sällan den (ja, kanske en gång om året högst) och idag när vi var på IcaMaxi får jag en inpuls och letar upp just den 100-grammaren i godishyllan. Va? typ som ett tecken. Läste detta inlägg nyss och kom att tänka på chokladen i kylen.


Den dagen handlade om oss. Jag tror att det här betyder att vi kommer att hålla ihop länge ;)

 



Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Av Izabella - 28 juli 2008 21:20

Does the smiles always means something, or do they not?


Jobb idag igen. Men vi fick sluta 14.30 - JIPPIEE!! Första gången nånsin jag slutar tidigare. kanske beror det på att den annars så snälla chefen har tagit semester och dem andra är sämre på att hitta på saker?


Den där chefen fyller i alla fall år idag, grattis älskade gudfar!


stan sen en minisväng med gabb och angi. Cykel hem. haha ja jag hittade!


Låter som en toppendag med andra ord - but something deep inside hurts, and it's really bad.


What shold i do? no, i know that, but what do i want do do?


  

 
 
Evelina

Evelina

29 juli 2010 14:11

Det är så kul med bloggen, att man kan titta tillbaka och verkligen minnas hur man kände och tänkte :-)

Väggorden har vi på målade väggar och då är det inga problem att ta bort. På tapet vet jag faktiskt inte, men det sitter inte jättehårt.

Kram!

http://happilyeverafter.se

 
frida

frida

29 juli 2010 23:15

tacktack :) fin blogg du hade btw :)

http://fridaoja.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards