mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Izabella - 4 december 2008 10:31

Jag på fest hos minna och niklas, två år sen?


Mina sambosar har pyntat lite i lägenheten, fiint:)

Jag orkade inte ta med mig något själv men jag lyckas ändå aldrig få någon riktig julstämning (förutom i mitt rum hemma där jag faktiskt har lyckats:)


Igår hade vi skitkul åt gabbi som for omkring och lekte flygplan och helikopter eller något. Jag blev sjöblöt av allt tö (!) och fanny upptäckte då att jag hade olika strumpor. När jag skulle säga en sak till dem trodde båda att jag var typ i fannys rum (på andra sidan "slottet") när jag i själva verket var i köket i full färd med att spilla tevatten på mig (kallt som tur var).


Sedan när vi såg på grey's fattade ingen har allt hängde ihop. Jag som sett mest fattade dock lite mer så fick förklara (och alla vet ju hur bra jag är på att prata oc h se på tv samtidigt).

Partygalna fanny fick ett glädjebesked av sin morsa och lite mindre överlyckliga reaktioner från the roommates. Nog får du med dig nån alltid, annars får vi dela upp oss;) 
Jag fick sms från ea som är jättesjuk. Tur att jag slapp febern och den sådär jätteont i halsen den här gången, nu är jag typ frisk. Krya på dig!


De övriga invånarna klagade även (som vanligt) på deras mattelärtares temperament och upptåg. Efter v arje letkion dem har är det "vet du vad han gjorde nu" och efterförljande som gäller. Ni behöver bara stå ut med honom i några månader till, tänk på det=). Eller "de övriga invånarna", det är ju inte sant, Lava klagar inte på någonting. förutom möjligtvis julpyntet, det vill hon käka upp.


However, rätt härlig kväll. Idag är det dan före..inte dopparedan, men nästan. Freedaag :)

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards