mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 3 december 2008

Av Izabella - 3 december 2008 15:47


VI VANN! (såklart)

Regerande mästare igen i nv-paintball på grans

 KÄNN ER ÄGDA :D


(trots en hel del fusk och fult spel från ettornas sida lyckades vi sansa oss från att slita ut deras organ och istället fokusera på att utklassa dem totalt;)


Nu käkar jag vinnar-godis (dock hade det kunnat vara godare-fast det är bättre än pepparkakor som alla trodde det var) och pluggar lite in the computerhall.

Föresten, i helgen har jag också anslutit mig tillsammans med emmi och gabbi till skaran som sett twilight. Och guess what - Vi tyckte också om den.

Av Izabella - 3 december 2008 11:32

Tredje december idag. Bara 16 dar kvar till lovet:)

har just försökt hjälpa f med projektarbetet, det gick ju inte vidare bra det, alla i indien verkar visst ha annat för sig än att svara i telefon. 

   

Nu ska jag dra mig till matsalen.


Efter lunch gäller det, se upp alla ettor och tvåor för här kommer 3 NV!


Haha jag kom hit igårkväll men längtar ändå hem lika mycket som vilken annan onsdag som helst.. underbara du. Anton. Saknad.

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards