mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 28 september 2008

alla barnen

Av Izabella - 28 september 2008 13:21

asså hur kunde det här vara så sjukt kul igår xD övertrött deluxe. "We don't need no alcoholic"


 

Alla barnen flydde från kannibalerna
utom Arne
han blev chili con carne.


Alla barnen jagar styckmördaren
utom Assar
för han ligger i flera kassar.


Alla barnen använder kondom
utom Assar
för han använder ICA-kassar.


Alla barnen hoppade undan för bilen
utom Bengt
han har inte ens tänkt.


Alla barnen dog av gasförgiftning
utom Bert
det var hans fjärt.


Alla barnen köpte kondomer
utom Bill
för han fattar inte hur det går till.


Alla barnen åker karusell
utom Bill
han snurrar i en grill.


Alla barnen gjorde avdrag
utom Bosse
han var sosse.


Alla barnen var intakta
utom Britten
hon hade gått av på mitten.


Alla barnen gick ut ur bårhuset
utom Camilla
hon låg mycket stilla.


Alla barnen luktar fräscht
utom Chris
han luktar piss.


Alla barnen står kvar i utkikstornet
utom Dag
han testar våran tyngdlag.


Alla barnen tycker om fröken
utom Dan
han är vegetarian.


Alla barnen dricker sprit
utom Dave
han dricker after shave.


Alla barnen luktade gott
utom Elisabeth
för hon luktade armsvett.


Alla barnen springer från våldtäktsmannen
utom Ellen
hon är på smällen.


Alla barnen tycker om när det brinner
utom Ellinor
det är hennes hår.


Alla barnen skiter i fröken
utom Krister och Fran
dom skiter på varann.


Alla barnen rullade med ögonen
utom Frans
dom var nämligen hans.

 

Alla barnen sålde jultidningar
utom Frank
han rånade en bank.


Alla barnen är lite blyga
utom Krister och Frans
som har en romans.

 

Alla barnen drogs i håret
utom Fred
han var skinhead.


 

Alla barnen fick sexualundervisning
utom Gaby
hon fick en baby.

 

Alla barnen simmar i poolen
utom Gun
hon simmar långt ner i en brunn.


Alla barnen pinkar i poolen
utom Hadar
han badar.


Alla barnen fick skinka på julafton
utom Jack
han fick en hjärtattack.


Alla barnen är intelligenta
utom Lot
som är idiot.


Alla barnen använder febertermometer
utom Pavel
han råkade ta en brödkavel.


Alla barnen lekte med smällare på nyårsafton
utom Pär
han låg där och där och där.


Alla barnen sprang ut ur skolan när det brann

utom Finn

för han var pluggis och det ringde ju in.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards