mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 25 september 2008

Av Izabella - 25 september 2008 17:26

freeeeeddddaaaaaaaagg imornnn! Det vet ni ju inte. Tänkte bara påminna lite ;) After work med fam + A, vart det blir vet jag dock inte. Sen vill ju en F ha med mig ut, hur det blir återstår att se. Jag har fortfarande hosta och det kanske inte ens är öppet nått.

Anyway först måste jag hem med granbussen :D Jo, och tänk hur länge sen jag åkte med den. Förr på fredagarna när man skulle hem från nian fanns det en speciell känsla i luften, spänd färväntan inför helgen. Varje gång jag kom till stan kändes som att komma tillbaka till verkligheten. Plötsligt befinner man sig i en stad som rör sig, full av människor, full av liv.


naturbruks. (på den gamla goda tiden=)


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards