mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 18 september 2008

Av Izabella - 18 september 2008 12:24


Har ju inte så mycket att göra om man säger så, så mycket som jag orkar göra kanske jag ska säga. Därför funderar jag mycket på konstiga saker (som om jag inte gör det nog när jag är frisk?). Iallafall; Jag har en teori. Om man uppfinner något medel som gör att smaksinnet förvinner kommer folk att äta allt nyttigare, haha. Nämen jag känner absolut noll smak av det allra mesta just nu, och det är sååå mycket tråkigare att äta. Jag som älskar mat, livet blir mycket tråkigare.. men överviktiga människor kanske det skulle vara bra för att tillfälligt tappa smaken, då skulle det ju vara större chans att dem skippade efterrätten iaf x) SVaMMelllll...

Men det konstigste är ändå att igår kunde jag känna smaken av melon. Vi hade en honungsmelon, och av allt i kylen och skafferiet var det det enda som smakade. Hur kan en melon smaka starkare än tex. pepparsalami???


Det ser inte speciellt ljust ut för min och fannys partykväll med den här jäkla segförkylningen :/ 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards