mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Izabella - 30 juli 2011 17:19

   Hej på er och Lördagen!


Igår var det bara mys med systrarna hela kvällen, älska det   

De är här nu med. Om ett tag ska vi åka och äta middag med stora familjen.

Resten av dagen har spenderats med kaffe, powerwalk och en tripp till Godishuset   


  Idag har jag på mig Linne H&M, Shorts sönderklippta jeans Gina, ring och halsband Snö of sweden, diadem H&M. 

Ser så blek ut!? :0


Nu sitter jag och äter äpple och läser Sofis Mode. Ha en bra kväll och;

Grattis till Arvid! Värdels bästa "brother in law", vän och kommande polis ;)

Äntligen, äntligen är du också vuxen.

Som ni märker är det många som fyller år på rad för mig...


 


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards