mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Izabella - 10 juli 2011 21:27

 


Vet inte om ni sett det tidigare, men jag har varit i princip blond ett tag nu :)

Fick ett infall hos frisören att lägga ännu mer ljusa slingor! Ska fortsätta på den banan ett tag, embrace change...

 

 


Av Izabella - 10 juli 2011 20:43


Hej på er!

Idag orkar jag blogga. Så himla fint väder Luleå bjuder på hela tiden, underbart. Jag har legat ute större delen av dagen men även myst inne med "Dad camp" (så gulligt slut på den serien) och massor av godis. Resten av helgen har också varit bra och innehållit lite födelsedagsfirande av mig med mina babes Emma och Linnéa samt en visit till svärföräldrarnas stuga!


De senaste dagarna:


Födelsedagsfin 7/7!

         Klänning Rare fashion. Bälte H&M Sorry suddig bild


Fredagens firande på Waldorf och hemma hos mig med brudarna!

        

  ost&kex     



Påväg mot "svärisarnas" stuga!

     

Topp och shorts H&M, skor och väska "allessia" köpta i palma, örhängen Kapahl

Hoppas ni också har haft det bra!


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards