mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Izabella - 5 maj 2011 15:20

 Hmm, sitter vid datorn fortfarande efter flera timmar. Eller jag har TVn på och datorn i famnen. Vad ska man annars göra när man försöker tillfriskna. Sovit har jag också gjort. Det farliga med såna här sega sjukdomar är att jag blir så shoppingsugen när jag bara sitter inne så att ett och annat råkar hamna i olika varukorgar på webshopar... ;)


Nu är det extra starkt då det inte känns som jag har några kläder alls, allt jag vill använda är i tvätten och resten kanske jag borde slänga? Det mesta tycker jag inte om. Ett nytt par jeans börjar det bli akut nu med i alla fall, det får bli nästa veckas utmaning. Vill på stan!


Tänkte också tipsa om ett läppbalsam jag köpte för ett tag sedan på Nelly, det är riktigt bra och man får liiite rosa färg också perfekt till vardags, sedan doftar det ju körsbär!


Lip Balm Cherry Kiss SEK 89, Rose&Co - NELLY.COM Cherry kiss Rose & co

  

Det känns i alla fall som att halsontet har avtagit i styrka under dagen och jag tror inte jag har öroninflammation i alla fall, kan hända att det går att jobba imorgon? Det önskar jag, samt att jag är pigg under helgen. Roliga saker som händer :)


 

Av Izabella - 5 maj 2011 06:34


God morgon! Här vaknades det 05.20 som vanligt en jobbdag men resan till Kiruna vände om min förkylning till det sämre igen så nu har jag jätteont i halsen och ont i höger öra. Kan nästan inte prata.

Bra kombo för en telefonist va? Skulle inte tro det, men det var jobbigt att meddela chefen eftersom jag verkligen ville och behövde jobba idag. Det är bara inse att det helt enkelt inte funkar.


I kiruna jobbade jag och R inne på storkunden LKAB med att bygga upp en pytteliten"butik" med självskanner på artiklar som de behöver mycket av så att de inte hela tiden behöver åka till Ahlsell/ beställa material. Skitigt och lite slitigt med förkylning men kul och vi lyckades bli nästan helt klara! Kvällstid spenderades på Scandic och Bishop. Det hade varit skitkul om jag varit pigg. Fler resor önskas   


   "Månlandskapet"  

 

 

Påväg ut, ser mycket fräschare ut än jag är, smink is the shit

  Clubsandwich


Kram på er!     


    




Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards