mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av Izabella - 21 mars 2011 14:21


Rast. Ont i magen men glad ändå.

Om söndagen blir bra så man känner att man fick ut mycket av helgen så tycker jag att måndagar också brukar bli bra!


Idag ska syster komma till oss och vi ska pyssla på med ögonbryn och naglar   tjejgöra. Laga pizza med tonfisk hade jag också tänkt mig.



Så många som fyller år i mars alltså (deras föräldrar hade roligt på midsommar?), och alla blir så vuxna! Tessa och John 15 bast, hjälp.


Nästa stora födelsedagsmånad efter det här är min månad; juli. Twentyone.

Det är en tråkig ålder att fylla... ingen födelsedag som är speciell tills man når 30. Men förmodligen några av de mest händelserika åren i ens liv i alla fall, kanske de roligaste? Jag älskar denna ålder på många sätt faktiskt, skulle verkligen inte vilja vara tonåring igen eller äldre. Nu har jag allt kul framför mig, och jag älskar att drömma 0ch planera. Man skapar sitt eget liv.


I juli blir även min stora lillasyster hela 17 år ! När hände det liksom?


Puss på er!

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards