mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Izabella - 11 mars 2011 12:20


Nu är heeela skrivbordet fullt av papper som ska fixas och jag har kört fast.

Vid två ska vi i alla fall sätta fast oss i bilen och köra till pajala...



   Igår gick jag och la mig vid åtta (!!) med tårar i ögonen och tänkte på hur tråkigt det är att inte ens det som jag vanligtvis tycker är superkul är roligt längre. Hur jag skulle orka åka idag. Nu känns det lite bättre. Hoppas att jag får ny energi av att träffa fina människor! så länge sedan...


Nu kallar alla papper, hej så länge

Ha världens bästa helg.


  



Av Izabella - 11 mars 2011 08:52


Nu är Nelly verkligen den bästa webbshoppen tycker jag!

Alltså hur den är uppbyggd osv. det blir tråkigt att titta på bubbelroom  och andra efter att man varit in på nelly.


Det här är ändringarna de gjort/håller på med

Awsome, och till sista Mars är det FRI FRAKT!



Linnea Shoes SEK 449, Lundberg - NELLY.COM

Älskar skorna, all is pretty! 


  


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards