mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under augusti 2011

Av Izabella - 14 augusti 2011 17:31

var dessa helt underbara skor jag klickade hem för några veckor sedan


 

Ellos

 

Av Izabella - 14 augusti 2011 17:03



Hejsan :) Idag har alla "våra" familjer varit här, vilket är mååååånga människor. Kaffekokaren har gått varm här idag och mina bullar börjar ta slut.

Alla ville klappa på kissen som nu har gått och gömt sig. Han är helt slut hihi.


  

Topp och shorts Bikbok, strumpor Lindex, Korshalsband Åhléns.

Diadem H&M, hårklämma Gina

      

Jag och Loke är lika trötta nu efter att alla åkt hem...han somnade och sov nästan hela tiden Kjell&Anette (de sista) var här, jag ska sova lite jag med nu.


Hoppas att ni också umgås med nära och kära, det är vad helgen är till för!


 

Av Izabella - 12 augusti 2011 18:09


 
Indisk linssoppa

http://www.recept.nu/


Mitt tips: Servera med öl och någon typ av bröd. Tex brytbröd eller varma smörgåsar.


 


 


Av Izabella - 12 augusti 2011 18:00



idag har det varit en tvätt/städ/matlagningsdag hos oss. Jag har gått runt med myskläder hela dagen och bara fixat på. Nu har jag ont i huvudet och är ännu tröttare än resten av dagen så jag orkar inte äta middag i byn som det var tänkt. A är på bio och sis som också var här hoppade just på moppen hem. Hon och Loke har sovit på soffan medan jag läst bloggar.


      Mys   Linssoppa, öl och varma mackor till middag. Recept kommer upp!


Igår på stan hittade jag äntligen en hängare med nog många krokar till mina halsband, snygg och stilren också :)

    Prinsen och princessan!


 

Av Izabella - 11 augusti 2011 20:58


Hallå!


Jag och syster tittar på Step up :)



Tidigare idag tog jag en paus från den lilla busiga skitungen och drog till stan. En vän och lite blåbärskaka gjorde dagen!


 

  

Av Izabella - 11 augusti 2011 20:47

       


Topp H&M, Jeans Cubus, Kofta Jean Blush, Skor Dinsko, Väska Tiamo, Halsband?, Armband Bikbok 


 

Av Izabella - 10 augusti 2011 22:12

   


 Vi ser på American pie the wedding på 6an. Vad gör ni?


 



Av Izabella - 10 augusti 2011 15:15


Jag ser på Vänner och försöker samla energi!

Hoppas er onsdag är bra också, tänk på att man kan ha det riktigt härligt fast det är en vardag, typ fredagsmys på en måndag och lördagsgodis på onsdag!

 


Själv älskar jag att ta långa varma duschar med peeling, hårinpackning och sedan ansiktsmask. Brukar passa på att raka mig, noppra ögonbryn och måla naglarna också, efteråt är man som en ny människa! 


Nu ska jag värma ett par bullar och koka mer kaffe...


Slänger in en fin bild (med en liten miss dock)

  

ni ser varför va?

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards