mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Izabella - 23 juni 2010 14:27

Lite uppdateringar...


Har varit trött och nere (sökte på ordet "trött" på bloggen och det har jag använt i typ varannat inlägg sedan april-maj). hoppas det blir bättre snart!

Magen bråkar på som vanligt också. Den som skött sig så bra i vintras, nu vet jag inte vad det är frågan om. Kanske stress denna gång?

Har börjat med även probiotika i tablettform, fast är bara på andra dagen än.


Idag ska jag och Anton fara till Kvantum direkt klockan blir fyra och handla lite smått - mest till mig eftersom jag ska baka till midsommar. Vi ska fira på varsitt håll, i respektiva stugor. Som på den gamla "goda" tiden haha. Sedan hade jag planer på att dra med honom till svärmor&svärfar en sväng ikväll när vi ätit också. Fast helst vill jag hinna springa idag, det får bli ikväll. Nu när jag byggt lite benmuskler och kontition måste jag ju upprätthålla det!


Imorgon har jag halvdag (inte anton) så jag ska nog gå hem och leka hemmafru. Sedan åker jag med familjen mot sundsnäs tidigt på fredag, vi ska nämligen hinna med att måla lite innan firandet börjar (!)

Tessa förra veckan med penseln i handen: "Inga normala människor målar sin stuga svart"

Ja, jag håller med. Och vilka normala människor målar den på midsommarafton?


Ha det bra gott folk!


  

Av Izabella - 23 juni 2010 14:21

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Av Izabella - 15 oktober 2008 11:22

Tankarna rullar på som (o)vanligt och snart är helgen här. Snart är det pannkaka och då ska vi bli feta. Emmi klantar sig rejält som vanligt på japanska. Gabbi är borta i huvudet som vanligt. Jag och fanny snyggar oss som vanligt.


Egen bifogad mening = Jag är hungrig!


snyggingen :]

 
haha;)
  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards