mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Izabella - 27 april 2010 20:41

Detta var vad jag tittade på påväg till arbetsförmedlingen idag:


 

Joel Kinnaman pryder hela stan!!!

  

På vägen vid vattnet "banken" så ser man tydligt hur isen smälter mer och mer, såg såååå vårigt ut.


Inte mycket att klaga på under den promenaden inte.

Ikväll har jag suttit på mina vanliga rundor på kläd och hälsobutiker -japp jag gör sådant även när jag är pank. Fast sedan när man lagt det man vill ha i varukorgen trycker man på "radera" istället för "köp" haha.

Jag gillar att ha något att längta efter... 


Nu ska jag fixa lite kvällsmat och slå mig ner framför Desperat Housewifes!

*Missade förra så vi får se vad som hänt nu*

 

  

Av Izabella - 27 april 2010 11:01

SandaletterSandaletter


Jag brukar inte gilla något som har med frankrike att göra nästan, tror det sitter i att jag läste franska och det är så förb* svårt. Hursomhelst, så tillhör LaRedoute inte en av mina favoritsidor, men det händer att jag klickar in mig där någon gång. Dessa sandaler hade jag verkligen inte sagt nej till, det var när jag såg dem på TV-remklam som jag fastnade. Vill ha dem i färgen Cognac!



SandaletterSandaletter


Dessa var också riktigt fina, sommriga och sköna med kilklack.


    


Av Izabella - 27 april 2010 10:38


 Nu kokar vattenkokaren och efter tio är på tv. Älskar att ha "semester"! Senare ska jag bege mig till stan för att besöka AMS och kika på lite andra grejer..


Dagens saknad:

  


Kram på er, ha en bra dag!

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards