mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 19 maj 2009

Av Izabella - 19 maj 2009 13:00

So many adventures couldnt happen today
So many songs
we forgot to play
So many dreams are swinging out of the blue
We let them come true

Forever young, I want to be forever young
Do you really want to live forever, forever and ever


Nyss var första gången i mitt liv jag gick först i klassen från ett prov. Men känns bra, är nästan säker på VG och det är jag nöjd med under omständigheterna.

Det är fredag imorgon! kan man säga iaf. SKÖNT, fast först måste jag och emmi ta oss igenom den här kvällen i datasalen med projektarbetet och delar av natten ägnas nog åt morgondagens prov i religion skulle jag tro. Nästa vecka är sista veckan (i mitt liv förmodligen) som jag bor i öjebyn, inga ord kan beskriva lättnaden jag känner över det faktumet.


Nu har jag käkat upp brödet jag köpte för att inte svälta ihjäl ikväll när jag inte kan gå till lägenheten och käka middag, precis som emmi varnade mig för att "råka" göra (det var ju såå gott!). Kan inte säga att jag är förvånad över mig själv, ändå åt jag en mastodontlunch. Och samtalsämnet under den måltiden var ironiskt nog Expedition Robinson och huruvida man skulle klara det fysiskt eller inte..


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards