mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 11 januari 2009

On and on and on

Av Izabella - 11 januari 2009 18:19


This world can be a scary place
And so much love goes to waste
One moment everything was clear
The next it all could disappear


We need something to hold on to
I wanna be that thing for you
'Cause you're not in this all alone
Your heart has finally found a home


On and on

This love I feel for you goes

On and on


Igår blev en lyckad kväll hos Linnéa :D Härliga människor, många välkända och många nya, gitarr och massor av prat. Jag kom iväg lite senare än jag tänkte för mina "nya" polare hade massor av andra planer för mig. 


Idag blev det äntligen tid för älsklingen. Buss dit när det fortfarande var ljust, men kändes som jag bara hann komma dit oså var det mörkt och jag skulle hem igen, hate sundays! Inte kul att skiljas från dig ju..

Får försöka se det från den ljusa sidan, jag ska inte till sthlm iaf och det är bara ett halvår kvar.

Anyhow,När jag hoppade på bussen var jag i min egen lilla jobbigt-med-en-vecka-skola-och-ingen-anton-värld när ea plötsligt satt bredvid mig! Det känndes som att jag drömde och att det var helt omöjligt att hon kunde vara där. Men det måste varit ödet för hon råkade tydligen bara hanna på just den här bussen:) Då fick vi lite tid att snacka om igår. Hon var oxå påväg från sin "A".


Nu måste jag verkligen packa! Have a good week=)

 
 
f

f

11 januari 2009 20:46

hahah shit många "A":n här alltså =O

http://prism

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards