mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Izabella - 26 januari 2011 11:16


Ja, det är vad jag funderar på. Igen, som så många gåner förut så känner jag mig splittrad och kluven. Jag vill så mycket och samtidigt inget nog mycket.


Yrkestest på skoj


Ett annat:


Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.


http://se.41q.com/



  


Jag har verkligen ingen aning just nu. Såhär suddig känner jag mig.

Det är ännu svårare att hitta motivationen då.

Om någon undrar varför jag verkar så frånvarande så är det en av anledningarna. Vad ska jag göra?


  

Av Izabella - 26 januari 2011 09:24

 sometimes things are not what they look like

The opposite of what everybody expects.

 

Somethimes I just fall apart.

  



  

Av Izabella - 26 januari 2011 07:23


God morgon!


Idag är det en kall onsdag. Undrar om jag ska ta bussen istället för att gå. Har dock upptäckt att jag då måste åka till stan och sen ta en därifrån, annars måste jag åka om 20 min och det hinner jag inte hehe. Och vem vill vänta på skolan över två timmar?


Igår skulle jag och massor av vänner och andra på lasergame och efter att vi missat avfarten två gånger så hittade vi dit, till spökslottet i skogen typ.

Askul var det i alla fall!!


Vi vann  !


Nu ska jag göra iordning lite frukost. Det blir fruktsallad, smörgås och   


UPDATE:

       

Jag idag


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards