mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Izabella - 23 augusti 2011 20:39


Ringde Mikaela, min bästiskusin   (tessi du räknas som syster), och pratade lääänge. Alltid när vi pratar känns det som om jag kan säga nästan allt, även fast vi inte setts på år. Om man varit så nära någon gång är man alltid det tror jag    Det är så synd att hon bor så långt bort som västerås (vill alltid säga uppe istället för nere) och att jag inte har kunnat hälsa på. Hoppas det blir en resa i höst/vinter. Kramar till dig Mik, skaffa en blogg!


 

Av Izabella - 23 augusti 2011 19:21


Jag har varit på stan med både Linnéa och Emma (som var en pepparkaka efter fuskiga resan). Tog en stor chokladlatte och hade lite girltalk innan vi gick i affärer. Perfekt!

Nu har jag käkat varma mackor till middag och ska se lite Gossip, har fått hem fjärde säsongen :D Nu måste jag bara se trejan igen (började om för ett tag sedan). Ååå vill som se 4an på en gång men nu när jag börjat så är det bättre att se alla på rad. Ha en fortsatt bra Måndag! update: tisdag;)


     

Jeans Bikbok, Skor Skopunkten, väska Alessia, topp Gina, sjal Bikbok, Jacka Vila, fjäderörhänge Indiska 

 

Perfekt för dåliga hårdagar, klämmor från H&M

 

Hittade örhängen på Indiska och Tajts på H&M, grönt är en färg jag sällan har, men ska testa nu i höst :)


 

Av Izabella - 23 augusti 2011 12:02

Hej! Morgonen och förmiddagen har bestått av kaffe i massor för bella var inte den piggaste idag...Lek med Loke som är helt galen, och GossipGirl.

Den 4e säsongen är påväg till mig!


Det var meningen att jag skulle ta en powerwalk för ett tag sedan men då började det ösa ner så jag hoppade över den idag och tog en dusch inne istället. Men såklart hade det slutat regna direkt när jag var klar. Suck!


 


Senare  idag är det ärenden på stan som ska hinnas med samt kaffe med Emmis!

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards