mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Izabella - 17 augusti 2011 16:37



Ow myyy goood!


Pepe Jeans | JackaJackaMitt absoluta drömköp just nu alla kategorier hittade jag också i Solo mode (älskade verkligen deras plåtning "solitary gril"). En to-die-for jacka från Pepe Jeans helt i min stil som var svårt att hitta på wedshops men finns lite oväntat här.

Åååå varför kan jag inte ha lite mer pengar? Tomten redan nu kanske? Hjälp!!


Förövrigt händer inte så mycket i bella-land idag, jag sitter här, tittar på gossipgirl och dricker kaffe typ :) måendet är illa idag.  kram


   

Av Izabella - 17 augusti 2011 16:30


Jag har hittat en ny stilikon i supermodellen Dree Hemingway. Solo beskriver hennes stil som "kläder från olika tidepoker och vintagefynd. Romantiska boheminfluenser i kombination med rockchict och sjuttiotalsvibbar"  precis som jag vill ha det! Dessa är modellbilder men kunde inte låta bli att sno dem från google:


Sjukt snygg stil. Punkt.


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards