mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Izabella - 16 mars 2010 20:45


Barnen vill att jag ska vara deras lärare haha :D sötisar. Det fick jag också vara ett tag utan någon annan idag för de "riktiga" lärarna hade personalmöte. Var en välplanerad och välgenomförd lektion i påskens tema och innehöll både svenska, engelska och bild (förvånande förresten?) Är stolt hursomhelst ;) 


Sedan har Gabbi varit här och vi fixade kladdkaka med jordgubbs-tofuline glass. Gott men jag åt för mycket så nu mår jag illa. Alltså det här receptet är faktiskt för gott. 

Det blev en massa prat om hundar, länge sen men har haft så svårt att prata om sådant.. Nu är det däremot bättre och jag njuter av att snacka djur, tycker ju inte mindre om hundar än innan Lava precis :)


Nu väntar jag naturligtvis på...

  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards