mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

En ny vardag

Av Izabella - 30 augusti 2010 18:47

 Hej! Idag har jag spenderat en förmiddag i skolan, en eftermiddag med fix och plugg hemma, lite försök till träning och middag med buffalo wings och mina senaste tidningar (Glamour, HM magasine och Monki). Nu sitter jag med datorn i famnen och framför TV:n. Hoppas på att Anton kommer hem snart, han är fortfarande på jobbet.


Lektionen idag gick bra, den första kursen handlar om kognitiv psykologi och det verkar minst sagt intressant! Jag har lust att plugga, men det är bra eftersom vi redan har massor av anteckningar. Och ni ska se böckerna (!) 



NU är det ju inte riktigt den här bilden av hjärnan vi ska lära oss, men tycker nästan att denna stämmer bättre ;) 


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards