mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 30 juli 2010

OJ vilken morgon igen!

Av Izabella - 30 juli 2010 10:09


heJ!! Fytusan vilket oväder som utspelade sig imorse. Det var svart som natten ute, regn och hagel så att man fick hålla för öronen nästan och paparatzziblixtar från himlen. Jag har respekt för åska/blixtar sedan jag nästan blivit träffad och min far har. Det känns faktiskt lite läskigt att sitta med ett headset framför datorn ibland. Idag var det typ som att vara utomlands pga vädret..De håller på att bygga om där nere i butiken och nu hade någonting brusit så att vattnet och snön forsade in i ett av kontoren. Fick se det när jag var ner och fikade nyss.

Han tyckte det var coolt min lille man!


     

Jag vill bara springa ner till världens bästa när jag sitter här ensam mitt i all åska.

Är så otroligt glad att vi båda jobbar. Och dessutom på samma ställe!

 

Grattis till Mikaela igår och Arvid idag :D Juli är ju bara bästa månaden.

Det kan man ju bara se på hur många som valde att födas då, så många av dem jag tycker om plus jag själv då (nu hare varit 4 pårad också).


Igår var det en ganska bra dag :) skriver kanske om det senare, nu ska jag ta i tu med min huvudvärk och lite pappersjobb. Ha det!


Eller förresten, anlednigen till att jag skriver så sällan är att jag här på jobbet inte kan gå in på själva bloggen så jag kan inte se hur det jag skriver ser ut. Plus att jag ändå inte ska hålla på med sådant här på jobbet ;) när jag har rast så ska jag vila och fika! när jag kommer hem är inte det första man vill att sätta sig framför datorn igen efter 8 timmar så ganska ofta får bloggen, facebook och annat lida. Har inte stor lust att prata i telefon heller :)


Oj, detta blev längre och rörigare än jag tänkte mig. Ni får ursäkta om det blev konstigt också, kan som sagt inte se vad jag skrivit...!


  



 
 
angelica

angelica

30 juli 2010 16:04

usha vaknade av ett ryck, det dundrade ju på som bara den =S =S

http://angelicato.se

 
Minna

Minna

30 juli 2010 19:05

"vattnet och snön forsade in"
SNÖN?!

http://minna.synvinklar.se/blogg

 
Evelina

Evelina

30 juli 2010 21:42

Hihi vilken lyx att jobba nära varandra så man kan kramas lite extra när tiden finns!

Yes, våra väggord kommer från vinylahem!

Kram

http://happilyeverafter.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards