mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Izabella - 2 juni 2010 15:42

Hej. Försker mig på ett andra inlägg mellan samtalen.


Dagen har varit lite bättre än den började. Var ju till vårdis angående min trötthet och brist på energi. Åkte på värsta korsförhöret om vad jag äter, hur mycket jag tränar, varför osv. Uppenbarligen tyckte de att jag var rätt smal. När det hade konstaterats att det inte rörde sig om viktdengång blev det fem provrör de fick av mig. Nu ska här testas!


Idag ska jag ta en vilodag. ovanligt va? Inte numera direkt. Men jag måste nog lyssna på kroppen. Nu vill den bara bara ligga däckad framför SATC och äta kött. Kram!


  


  

Av Izabella - 2 juni 2010 07:33


Den där kunden blev nog aningen förvirrad.

När jag är ledig och kan gå upp när jag vill, älskar jag morgonen - bästa tiden på dygnet.

När jag jobbar är det däremot inte alltid min starka sida...

Smart bella, smart.


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards