mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Izabella - 16 juli 2009 14:40


Den här eftermiddagen är sseeeeeg.

Är dött på hela ahlsell så har suttit och ritat korsord.

Vädret är skit också. Lowlowlow. Vi var i alla fall och käkade på dagobert på lunchen, uppskattat av mig (fast bara av mig också, min knäppa pojke håller inte med):P


När det inte är mycket att göra, blir det mer utrymme för tankar, och som ni vet är jag en grubblare. Det är någon jag saknar ibland.

Någon som verkligen kan få en att skratta såna här grå dar. Samtidigt vet jag att det är såhär det ska vara.


So I guess the fortune teller's right
I should have seen just what was there
And not some holy light
But you crawled beneath my veins
And now I don't care
I have no luck
I don't miss it all that much
There's just so many things
That I can't touch I'm torn



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards