mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Izabella - 20 mars 2009 21:44

Jag har äntligen tagit mig i kragen och lyckats fixa bilderna på hårmodellsvisningen på Elite hotel i höstas. Till alla härliga modeller kan jag bara säga sorry att det tog så länge, men här är dem iaf!


Den långa väntan på sminkningen...

En del av salen vid catwalken där alla frisörer skulle sitta (dem fick varsin påse med lite schwarzkopfstuff i)

Catwalken med TV-skärmar

Färdigfixade gothare

Färdigfixade "countrylife" - are


Här kommer lite vimmel innan visningen

(countrylife)

"Geishan"



(Den "klassiska" gruppen - minns ej vad den kallades)


Sedan var det uppställning...

Sedan mer fix



Look like me?


No longer the girl you used to know..

annan gothare



Av Izabella - 20 mars 2009 21:00

Här är vi alla gothare precis innan visningen



Countrylife


De klassiska korta raka frisyrerna



Kaoset precis innan vi ska ut



The boys

Av Izabella - 20 mars 2009 08:51

Har alltså samlat några av mina favoriter i HM's vår och sommarkollektion.



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards