mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Izabella - 15 juli 2009 15:57


inlinesväder!!! thank god.


hoppas det håller i sig ett tag för först ska vi fara och "hälsa på" hemma och sen ska jag laga mat. Snart helg=)

Av Izabella - 15 juli 2009 12:21


Nu ska jag skriva ett sånt där inlägg som jag inte brukar skriva, som alla andra brukar där man klagar på något.. Det är nämligen så

tråkigt att inte ha någon bok, måste låna en ny nu när jag läst ut Dan browns 2 mest populära böcker. Vill se filmerna också men "missade" änglar och demoner på bio så måste vänta tills den kommer ut..

Är dock, liksom anton, rolle och många andra säkert, besviken på vem de valde att spela själva Langdon. De verkar som de andra rollerna fick bra sådisar, men Tom hanks är inte på något sätt passande att spela huvudpersonen!


Till och med Dan brown himself kunde ha färgat håret och fyllt rollen bättre

  


men annars kanske harrison hade passat om han vart lite yngre nu

robert langdon?

Av Izabella - 15 juli 2009 07:12


 I'm H2O intolerant.

Igår blev det inte inlines som vi tänkte för det var fint väder, jag hade ont i magen så vi gick till tessa och lånade hitta nemo ;)



tycker sköldpaddsbäbisarna är supersöta :)


It's like he's trying to speak to me, I know it!


Oh, I saw the whole thing, dude! First, you were like, whoa! And then we were like, WHOA! And then you were like, whoa. [Marlin: What are you talking about?] You, Mini-Man! Takin' on the jellies. You got serious thrill issues, dude.


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards