mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Izabella - 5 februari 2008 08:20

Jag sitter här i ett hav av döda. Nä men det känns som att ända sen sommaren har alla djur och människor bara dött och dött.


Blev lite irriterad när jag nyss märkte vad som stod utanför skolisens dörr, "På semester t.o.m 13/2, min vanliga otur. Hade nämligen tänkt gå dit och ställa mig vid måttbandet, evigheter sen :)


Idag är det FETisdag. Då äter man Semlor. Jag ska få (vill och ska troligvis få) en valp av Sälma - Love at first sight <3 ;)


Bilder: Jag ska faktiskt äta detta vid lunchen (ja på våran skola får man sånt) men den hade gärna fått se ut som denna frestelse V


Hittade även annan urgullig bild V


       


(Försöker muntra upp mig själv, detta är ju faktiskt ett tillsynes ganska glatt inlägg, mental träning kallas det och det brukar funka lite.) Jag borde ju vara glad, vad annars. Ingen fucking matte, historia är intressant. Valp och lägenhet på gång. Jag borde vara glad. Var glAD, bli gLAD nu. *Jag är GLAD*.Komigen.


Ska avsluta med att jag av nån underlig anledning är sugen på avokado.

Har dock ingen att tillgå. Ska laga färsfyllda paprikor med rís (bästa tillbehöret) till middag idag till familjens glädje. Slut

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards