mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 20 mars 2008

förslag på ny bloggsida? (eller ny livsgnista?)

Av Izabella - 20 mars 2008 20:22

Jag vet att ni säkert har lust att kräkas på mej för att jag upptaterar typ lika sällan som mina snillevänner får annat än MVG på matteproven, ni blir besvikna varje gång ni klickar upp den här sk bloggen. Har hon skrivit idag då?-nähä-klicka ner. Tillslut blir det så slentrian så man klickar upp sidan och ner igen utan att titta. Men jag hatar den och det är därför jag aldrig skriver. Ska skaffa ny sen när jag blivit med hund! tills dess vill jag ha den här kvar iaf för att kunna skriva om jag verkligen vill.. '_'


Dom är förresten 3 veckor nu och har börjat skutta utanför lådan och äta köttfärs;P villditvillditvillditvillditvillditvillditvillditv
illditvilldit, snälla pappa!?


så nu vet ni allihop.


Om ni inte ser på Vänner måste ni ju vara losers.. Haha nämen då var i alla fall jag det i flera år då jag verkligen inte kunde fatta vad som gjorde att den är typ världens största serie genom tiderna.. NU är jag bara fast asså ;P (repriis) seego som jag är. nästan deja vu med Grey's anatomy to hoho. Har nämligen haft tid att se lite mer T V nu är typ tiden i 9:an då jag kollade typ några minuter medan jag borstade tänderna när det var som värstxD Detta för att jag förra terminen tog det helt ultimata beslutet att plocka bort matte C och fysik B ur schemat (kemi B oxå) Det beslutet har jag a l d r i g, och kommer förhoppningsvis a l d r i g, att ångra. Eller ja tid och tid har jag väll inte egentligen förrän jag gjort alla förbannade fucking skit rester jag dragit på mig under det här eländiga piss-skolår. Jag orkar inte, men jag måste orka. sen när jag orkat kommer friheten då jag kan njuta på riktigt av sovmornar och håltimmar. Jag måste  ju göra denna sista kraftansträngning, jag måste klara det.-


Hörde att dom dissade Andra avenyn på radion, har aldrig sett den sj men enligt angeliga ska den vara bra. när och vilken kanal? kan ju testa.


Har märkt att jag börjat hämta mig lite från den enorma energi oxh humördip jag har haft större delen av vintern, Har kännt mig som en död fisk. Även om det mesta har varit innom mig, dolt bakom en ständigt glad röst och bakom väggar på natten har jag märkt att det faktiskt syns utanpå också. Så enormt sliten. Kan inte komma ihåg när jag var såhär blek sist. Skånesolen höll i sig en liten bit in på förra terminen, men nu, herregud. Jag ser ut som en medelvitsvenssonmedsvarthår. Inte alls jag. Har som inte orkat bry mig om nånting.(betygen vet dom flesta redan). Har mkt oftare bara haft nån skittröja eller inga SMYCKEN<vilket jag trodde var omöjligt. Enorm utväxt, Inga naglar, Inga muskler & kondis (även om det blev knappt med träning förra vintern också). Det känns inte alls som jag när jag tittar mig i spegeln. Är som ett tomt skal utan vilja, utan motivation. Jag tycker inte att jag ser något liv i dom där trötta ögonen som stirrar tillbaka. Så jag hoppas det går uppåt-Jag vill bli jag igen. Store Sol hjälp mig, Jag litar på dig. och jag litar på min valp. 

                 

Pappa känner fadern till den pojke som föll 11 m i kulturens hus här om dan- fattar inte hur det gick till. Har ni läst tidningen?


 
 
Minna

Minna

21 mars 2008 11:19

Men bellla vet du va, släng iväg ett mejl till mig om hur du vill ha din blogg så fixar jag en ny design till dig på blogspot ^^ Du behöver ju inte börja blogga där direkt men sen när du vill, ja då är allt redan packat o klart =D

http://den-annorlunda.blogspot.com

 
Ingen bild

Izaz

23 mars 2008 10:49

Ja jag kanske gör det sen snälla vän:)

 
angelica

angelica

23 mars 2008 21:44

det är ju själva grejjen att fixa själv ju ? ;O
typ dampa och ha sig eller nå ;O
så får man det som man vill

http://angelicato.bloggagratis.se

 
Ingen bild

blogg owner

25 mars 2008 14:43

Jaa det har du rätt i angelica, det var därför jag skrev 'kanske' :)

 
xuthus

xuthus

1 april 2008 22:55

Vintern är alltid jobbig period men snart är det nog sommar och sol :)

http://13blackapples.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards