mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Izabella - 9 augusti 2009 12:30


Hellow. Sitter här vid älsklings dator och väntar på att min egen familj ska höra av sig. Då ska jag snöra på mig inlinsen och swisha till gultsaudden för picknick. Egentligen skulle han också följa med men det blir inte så nu då han drabbats av en hemsk sjukdom. Nej, men han har ont i halsen pga en girl som arvid drog hem och smittades av. Hoppas inte jag är next, skulle inte vara kul att sitta så i växeln..


Syster i umeå


Igår kom jag att tänka på hur mörkt det har börjat bli. Höst snart, det vill vi inte tänka på. Fast jag fasar inte alls lika mycket för dr mörka årstidernas inträde i norrbotten detta år som jag brukar. Känns bra. Jag vet att det beror på att jag inte ska tillbaka till den hemska (D)Ö-byn mer. Aldrig mer.


Nej, i höst ska jag ta körkort, jobba, träna och bara mysa.

Luleå i mitt hjärta<3


Fast nu är det SOMMAR!!!

Ha det bra folks // Izabella

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards