mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under november 2011

Av Izabella - 11 november 2011 19:21

 


Jag träffade alltså Linnéa på stan idag och vi satte oss på mat och prat för en catch-up följd av en liten shoppingtur, eller vi shoppade väl inte direkt men tittade :)


"Det är ju inte kul när det är tråkigt!"  hahah

      Kaffe och en vän på en fredag. Vad mer behöver man?   


Det var tur att vi hann ses ett tag idag, det behövde jag. Min vän som jag inte sett på länge muntrade upp mig och gjorde min dag idag!

   


Nu ska jag bara ta det lugnt och mysa resten av kvällen, kramar...

 

Av Izabella - 11 november 2011 19:00

    

Topp Estradeur, Jacka+kjol Bikbok, strumpisar H&M, kofta Gina tricot, örhängen Bikbok

 


 

 

Av Izabella - 11 november 2011 12:11


som gjort denna lilla bild åt oss:

Foto och redigering Tessa


Godmorgon förresten, jag tycker att det är hur härligt som helst med fredag! Nyss var min älskling hem på lunchen och innan det tog jag det lugnt med kaffe och Desperat Housewifes. Nu är det hursomhelst tid för att ta tag i några grejer och senare ska jag träffa finaste Linnéa, det känns som det var väldigt längte sedan vi pratades vid så vi måste klämma in en liten catch-up.


Ha en bra fredag så ses vi lite senare!


 

Av Izabella - 10 november 2011 15:10

Det finns ett par höga röda pumps jag sett på bild förr som jag velat ha, av snyggingen Josefin C!

Jag har undrat om de är lika fina i verkligheten och idag hämtade jag äntligen ut ett paket:

         

Måste vara de snyggaste skorna jag någonsin sett och de sitter som en smäck!


 

Av Izabella - 10 november 2011 11:06


Jag håller på att göra om länkarna på bloggen eftersom det var så länge sedan jag kollade igenom dem och det är många jag inte går in på längre, så nu uppdaterar jag dem eftersom...

Tex så frågar många ofta var jag köper mina kläder, så jag kommer nu ha länkar till alla de butiker och webshopar jag oftast handlar på. Smidigt för mig med tycker jag:)

Sedan självklart de bloggar jag läser dagligen...


Puss!


 

Av Izabella - 10 november 2011 10:48



Jag är så glad över att det är SOL idag med, det lyfter verkligen humöret!   

Hittils har jag bara hunnit gå igenom bloggar, äta frukost och klä på mig. Förutom att ta hand om lillbusen på sista bilden då...


   

Bara liiite foundation och highlighter idag! Ögonen behöver vila ibland också :)

Jag har på mig en enkel tröja och leopardbyxorna från Gina tricot, samt halsband SNÖ, örhängen Pilgrim och armband cubus.

 

Titta så fin Loke är!  


Ser ni att det är sol? Pussar

 

You with the sad eyes
don't be discouraged
oh I realize
it's hard to take courage
in a world full of people
you can lose sight of it all
and the darkness inside you
can make you fell so small

But I see your true colors
shining through
I see your true colors
and that's why I love you
so don't be afraid to let them show
your true colors...

 

 

Av Izabella - 9 november 2011 19:56


Gud vad jag ser blek ut, men här är dagens:

 

 

Tröja Oasis, jacka Pepejeans, leggins Bikbok, ring SNÖ, örhängen Glitter, väska och skor Tiamo.


     ´


Jag sitter och dricker Glögg och äter apelsinchoklad, en lyckad kombo ! Kramar


 


Av Izabella - 9 november 2011 17:21


Har sett dessa ursöta stickade tröjor på Monki ett tag nu, så himla fina och färggranna!

Just dessa två färger skulle gärna få följa med mig hem:)


350 :-


Förutom det så blev jag lite sugen på ett par koftor på H&M också då de har halva priset på massor av fint :)

I love knits...


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards