mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under september 2011

Av Izabella - 17 september 2011 14:44

Hej!!

Igår var en dålig dag för mig, men den förgylldes av lunchen med Emma!

Vi möttes på Waldorf     Så skönt att dagen förflöt utan en massa vatten från himlen också.


   

Blev tyvärr ingen riktig outfitbild igår men här har ni lite iaf. Kände mig som värsta 70-tals hippien med utsvängda jeans, knytblus och flowerpower!

Allt kommer från H&M utom bältet Gina, väska Tiamo, plahminasjal som jag fått.

   


Efter det hämtade jag ut nya uggs och sprang samtidigt på Linnéa och Erik. Följde med dem hem och tittade på den nya familjemedlemmen samt fick mig ett glas vin och lite prat med min fina L. Mys!    

  

Sedan blev kvällen lite deppig och kall. Tur att jag hade mina killar hemma som tröst! Vi såg också filmen Red riding hood - bra! och käkade goooodiiis..

 



Verkligen en berg och dalbane-fredag i måendet! Men som riktiga berg och dal-banor så slutade den också på fast mark. Kramar  

 

Av Izabella - 15 september 2011 19:53


Hej på er!

Det var verkligen jättemysigt att vandra på stan med bästa syster! Vi var inte alls shoppingsugna som ni ser på bilderna nedan;)      

Jag köpte lite smått och gott från MakeupStrore där jag hade presentkort, ett bälte från Gina och klänningen från H&M:





Dagens vill ha:


Ginas blusar är ju bara så fina,alla färger! Idag fastnade jag dock för en lila.

  Sååå underbart med siden...


Sedan la jag även undan ett par otroligt sköna skor:)


Dagens TIPS!

 

Dessa underbara kuvertväskor på Gina tricot! Hur fina? Stort + för priset 99kr.

Den till vänster är helt lysande orange/rosa i verkligheten vilket bryter så fint mot det gråa. Nu ska jag lägga mig och läsa ELLE tror jag!

Ps. Hur kan det vara fredag redan imorgon??! denna veckan går SÅ FORT:)

 

Av Izabella - 15 september 2011 19:39

  Örhängen Indiska, glasögon Specsavers

  Accent


 

Jacka, strumpbyxor,shorts H&M, Skor Dinsko,Väska Tiamo/Scorett, tröja Gina


Puss!


 


Av Izabella - 15 september 2011 12:42

     

  


Känner mig höstig med stramt hår, låg hästsvans och lite brun ögonskugga :) La den även under ögat. Highlighter för att öppna upp och sedan MassOr med mascara och ett orange rouge. Så mycket mer behövs inte!

Örhängena kommer från Indiska, men jag visar hela outfiten ikväll.


 


Av Izabella - 15 september 2011 12:21


Tre klänningsfavoriter:



















H&M


Minns ni klänningen från MANGO som jag gillade?

Den leopardfärgade klänningen här i mitten  är ett perfekt budgetalternativ!


De andra är ju bara så fina färger med, den sista finns i sex olika men jag gillade denna och den ormskinnsfärgade mest :) dock hoppas jag att min butik fått in fler storlekar, sist jag var där fanns bara två kvar i ormskinn och några i orange...


Puss!



 








Av Izabella - 15 september 2011 11:36


God morgon! Eller dag kanske, men nu loggar jag in för första gången idag så.

Loke älskar morgonen, såhär ser det ut då. Efter att han gosat med mig en timme förstås;)

     


Idag tänkte jag åka till stan och träffa syster för en shoppingtur, något som vi försökt få till hela veckan men inte lyckats med. Det ska bli riktigt kul för mitt shoppingsug är på topp! (även om jag inte har några pengar nästan  hihi, men får titta mest till flisan). Älskar även torsdagsmorgnar för då är det alltid nya saker som kommit på webshopparna, de kommer under onsdagen alltid på H&M men idag är dagen jag sitter mest framför datorn ofta:) Ska visa lite favoriter senare. Kram!



 


Av Izabella - 14 september 2011 21:08


Idag har jag städat hihi :) fint är det här! Försökte ta tillbaka sommaren lite med jordgubbar och blommor på bordet.

    


Resten av dagen spenderades mest såhär:

 

Flisan kom förbi på dagen och höll oss sällskap på soffan också, samt mammapappa senare! Mys :)

Till sist  tänkte jag visa årets höst/vinterjacka ni vet den som jag ville ha så mycket, som jag nu fått hem!

Det slutade med att jag fick den av älskade Anton, han hade beställt den i hemlighet! Tack igen    


         

 PepeJeans

 

Av Izabella - 13 september 2011 16:46

               

Jacka, kjol,skarf H&M, väska Scorett, linne +stumpisar Bikbok, skor Dinsko,smycken Kyssjohanna samt Bikbok


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards