mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under september 2011

Av Izabella - 19 september 2011 14:43

Lita Shoe SEK 1695, Jeffrey Campbell - NELLY.COMLita Shoe SEK 1695, Jeffrey Campbell - NELLY.COM

Ska jag gå runt i Jeffrey Campbells skor. Så snygga!


 

Av Izabella - 18 september 2011 17:02

Dagens humör: Lite mitt emellan

Dagens mående: Ont i huvudet och magen

Dagens borde: Jag borde diska

Dagens frisyr: snodd

Dagens smink: Ljusa läppar och bronsfärgad ögonmake
Dagens klädsel: Kjol, topp, kofta
Dagens planer: Stan en minisväng och svulla i soffan

Dagens materiella vill ha: Nya läppstift, ljus "godisrosa" och ett lila

Dagens fundering: Varför värktabletterna inte funkar

Dagens beroende: Kaffe som vanligt, choklad
Dagens tråkigaste: Måendet (nästan som vanligt här med hehe)

Dagens längtan: Flisan och Tessan kommer
Dagens superlängtan: Att få mer pengar (eller några alls:)
Dagens tidning: Elles modebibel

Dagens låt: Ingen låt då huvudet dunkar


Lista snodd av Therese


 

Av Izabella - 18 september 2011 16:54


Jag prenumererar numera på ELLE magasin. Jag älskar deras modeplåtningar, så snygga. Men i detta nummer fastnade jag för ett reklaminslag, sååååå snyggt. Denna bild fick mig att vela färga och penta håret. Så vill jag se ut i vinter:


  Svårt för er att se men jag älskar känslan av lyx och glamour. Mycket guld i sminket, röda läppar, kristallörhängen och brunt Marilyn Monroe-hår. Me LIKE!


 

Av Izabella - 18 september 2011 16:47


Hej. Den här söndagen har mest bestått av (mens)smärta och soffhäng.

Dock har  jag varit på stan en snabbis med Emma, och lyckades att inte köpa något! Duktigt va? :) förutom ett genomskinligt nagellack men det gills inte säger vi.  Kvällen ska i alla fall bli mysig har jag planerat. Mina systrar ska komma hit och äta pizza med mig också ska vi se Water for elephants.

 

    

På mig har jag kjol från H&M, smycken som jag fått, linne Cubus, kofta Rules by Mary och väska Tiamo.

  Puss

 

 

Av Izabella - 17 september 2011 21:22

Jag och min fästman hade bestämt oss för att prova Zan som restaurang denna kväll. Det var riktigt mysigt och så himla skönt att bara vara vi två och prata utan störande ljud. Vi har inte haft en utekväll bara vi på länge.

Det var så välbehövligt!   


 

    Vi matchade i höstfärger!        


Maten var väl inte den bästa tyckte Anton medan jag gillade min grillade kyckling. Mysigt var det husomhelst.

Nu ser han på en hemsk film så jag väljer datorn då. kraaaam...


 

Av Izabella - 17 september 2011 21:09


Har varit helt osminkad idag. Lite av en utmaning:)

             

kappa och klänning H&M, bälte Gina, smycken Vila   Älskar min Candy väska, den passar till allt!

   Strumpbyxor Bikbok, skor Ellos


 

Av Izabella - 17 september 2011 16:57

Man kan inte lyckas med allt. Chance of plans;


Det blir middag ute ikväll istället!


 


 

Av Izabella - 17 september 2011 15:09


Hola igen :) Dagen idag har spenderats med lek med busen här i lägenheten, mys och jobbansökningar mm. Dessutom tog jag en skön promenad och hämtade ut ett paket. Jag blev så glad av solen! Äntligen, har inte powerwalkat på flera dagar pga regnet men nu blev det av   


     

Fick en massa ny energi och ideér, det var verkligen välbehövligt att ge sig ut lite! Såklart med mina Reebook easytone, H&M-tajts och Bikboktröja


Nu ska jag gå och välja kläder till en plåtning jag ska på i eftermiddag :)

Hoppas er lördag är bra, man skapar sin egen lycka kom ihåg det ! Du kan göra vad du vill med denna dag.


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards