mat mode och livet enligt bella

Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Hos T och P

Av Izabella - 2 september 2011 22:12


Hej :) hemma från mumindalen. Älskar att vara hos morbror Thomas och Paula då och då, det är så avkopplande. God mat i massor bestående av laxsoppa, älg, fika mm. Besök hos moser Wilma och de besökte oss också. Plockade lingon gjorde vi ett par timmar under torsdagen, 12 liter eller så. Mamma kokar sylt sen och jag ska ta några till mig också.

Jag har fått sova mycket fast det inte var på hemmaplan vilket var skönt!


  I bilen  

fin "dagens outfit" i lingonskogen;)

      Sov gjorde jag uppe på vinden i gästhuset som Thomas byggt.  


Och idag började dagen tidigt, vi åkte till Ikea och Candyworld. Jag hade inte så mycket jag skulle köpa så det blev bara några små fina saker, bland annat detta:

 Rosa lattemuggar som jag velat ha sen förra gången då de var slut, fotoalbum, glasskål, tavelram,  ljus såklart :)


Efter att vi kom hem har jag varit väldigt trött så är bara hemma med mina älsklingskillar.

Nu ska jag fortsätta denna mysfredag från soffan!


 

 
 
tessa

tessa

3 september 2011 00:10

Låter jätte mysigt, skulle också velat följa :)

http://tessaphoto.blogg.se

Izabella

3 september 2011 16:00

åå du skulle gjort de:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabella - 27 november 2011 15:54


  Jag vill prova blogga på ett nytt ställe, och Devote tycker jag verkar bra om man vill skriva om mode. Därför får ni nu följa mig på:   http://bellasgarderob.devote.se/   Min gamla blogg kommer dock också att finnas kvar!          ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:27


Förrsten hörrni, kom ihåg att tända första ljuset: Detta är från förra året men samma ljus tänds idag:)        ...

Av Izabella - 27 november 2011 14:03

  Hej vad gör ni idag? Här har vi en stanna-inne-hela-dagen-dag vilket är givet efter igår. Vi tänker beställa pizza och bara ta det lugnt. Kaffe och DH betyder det för mig ;)   Jag har i alla fall tittat runt på klädsidorna som valigt, här är ...

Av Izabella - 26 november 2011 22:22

         Topp Vila (som jag fått), leggins H&M, skor Dinsko, kofta Gina, Armband SNÖ och HMtrend, Örhängen Pieces.   ...

Av Izabella - 26 november 2011 20:55

                 Hej på er! Jag, flisan och Anton sitter här och väntar på att en liten sen middag ska bli klar. Vi pustar ut efter att hela kalaset har åkt hem. Alla dem bästa familjerna var här alltså min, "stora familjen", Antons och ha...

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards