mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg under augusti 2011

Av Izabella - 10 augusti 2011 15:05

Idag är det bara mjukisar och gos med kisse som gäller, men såhär såg jag ut igår:


  

 

Tröja Gina, Byxor H&M ,  Väska Scorett  

    


 

Av Izabella - 10 augusti 2011 13:50


Loke flyttade till oss igår, i vilda protester. Han var så lessen när han lämnade mamma, men nu trivs han. Jag är jätteglad att jag valde just honom, han hör verkligen hemma här. Busig som bara den, vilket är anledningen till att det är lättast att ta bilder när han sover, vilket alltid är tätt intill någon av oss.


    Han har alla tassar vita och nosen, som om han gått i grädde :)    

Keligare kattunge har jag sällan skådat, han är helt underbar!       Morgonmys   

med Loke och Veckorevyn.



 

Av Izabella - 7 augusti 2011 22:44


Hittade några "in the moment" bilder på mig när jag var barnvakt till Alfred, mitt kusinbarn. Ojojoj vad mysigt, han är bara några månader så det var första gången vi träffades.



    

han gäspade, boxades och...           somnade tillslut i min famn...   så otroligt söt. Oscar (hans storebror som jag ÄÄÄäälskar) du har konkurrens...


Blir bra sugen när jag tittar på dessa, kunde sitta i timmar bara så han fick fortsätta sova i famnen. Och jag fick fortsätta dofta bebislukt ;) Dröjer nog några år innan jag får en egen, men det skadar ju inte att drömma och längta lite ibland!



 

Av Izabella - 7 augusti 2011 22:20


Ett par bootcutjeans är påväg till mig!!


 

Love them! har letat lääänge efter de perfekta men som oftast var det kära H&M som vann bland butikerna, hoppas bara dem passar - hatar att de inte tar in något i luleåbutiken utan man måste beställa...


 

Av Izabella - 7 augusti 2011 21:28

  


Hej! Ett fint linne från H&M hade jag idag, syns dock inte så bra på bilden :)

Vi ska köpa en bra kamera så jag kan börja ta riktiga dagens outfit, och det känns som att jag alltid lyckas göra det när jag är som sämst klädd nu typ..

Ska byta eller göra om min blogg också då, är så less på den.


Idag var en av mina bästisar här på kaffe, girltalk och brownies! alltid uppskattat. Nu ska hon till teneriffa, fusk. Sola och shoppa för mig också!


Imorgon börjar nya veckan, vilket innebär att vi ska hämta hem en kattunge!    troligtvis onsdag eller torsdag. Efter det blir det alltså bara att vara hemma med honom, myyyyss.


Kram!

 

Av Izabella - 6 augusti 2011 19:55

Lately as it seems
We don't get along too well
With all the circumstances
That surround us


It's like we're caught between
The way we feel today
And all of the nostalgia that binds us


Here comes the night
And the harest part of all
No morning light
To recevie my lonely call
Oh no
Here comes the night


As every colour turns to grey
My courage fades away


 

En väldigt stilla eftermiddag.

Läst ut Elsas mode och bakar här i min ensamhet. Degen jäser och jag dricker vitt vin. Livet kan vara ganska bra på egen hand ibland. Men jag saknar min pojk. Han är med sina pojkar på annat håll.


 

Hoppas er helg är bra!!

(Jag hoppar naturligtvis kalaset iår för er som undrar)


 

Av Izabella - 6 augusti 2011 15:07

 


Träffade min fina vän Fanny som spederat det sista halvåret i Israel. Det var underbar att ses och vi hade så mycket att prata om!   


Shopping hann jag med liiite av också, hittade ett linne på Vero Moda med mitt namn på ungefär och sedan några strumpbyxor på Lindex. I magen landade lite cappuccino.


Outfit:

   Armband fått av Emma       '

Leggins, skjorta Bikbok, Linne Gina, väska Allessia. Skor Dinsko


    

Av Izabella - 4 augusti 2011 12:20


Suddis idag:

Enkel långklänning H&M 

Känner mig lika suddig som bilden.


I alla fall så ska jag träffa Sara, min "nyaste" vän som jag mötte för ett år sedan på LTU och kika på hennes egen lya. Kram!


   

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards