mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Izabella - 26 augusti 2011 21:37

     

Kjol i favoritmärket Jeane Blusch, jacka Vila, väska Alessia, topp Gina, blus H&M

(bilder finns i förra inlägget också, fick inte till nån bra)


Både jag och Linnéa skulle till stan idag så vi möttes upp. Fika prat, klädaffärer. Fick med mig en tunika, ett linne och en stickat tröja från favoritaffären. En skjorta till A också! Jackan från Vila passade mig faktiskt väldigt bra så nu funderar jag...

Nu är jag hemma med mannen. Happy friday everyone!


 

Av Izabella - 26 augusti 2011 11:55

   Loud är bästa albumet nu och spelas hela tiden.

 

Tell me what's a girl to do when she's crying inside?
I'm about to go and say
I'm jumping off this train
Whether wrong or right, I'll be gone by night


    Röda naglar och spetslinne       

Jag har långkjol från Jeane Blush idag, ni får se outfitbilder sen somsagt för nu ska jag till stan. puss!



ps.

Av Izabella - 26 augusti 2011 10:54


Jag har hittat ett par alternativ till drömjackan som jag vill ha, bland annat denna från Vila verkar som ett kap, men något gör att jag inte kan släppa den från Pepe Jeans. Det är fortfarande den allra snyggaste. Hmm, kommer nog ta ett tag att bestämma sig, kylan får inte komma än.


  Vila, spanad på igår.


Nu ska jag torka håret!


 

Av Izabella - 26 augusti 2011 10:28

Hur kan det vara FREDAG igen idag?

Hursomhelst, Det var roligt att träffa Sara igår, finaste tjejen :)

Vi fikade och pratade om stort och smått som vanligt.


        

Såhär såg jag ut då: Jacka H&M, Byxor Bikbok, Väska Alessia, Skor Ellos, halsband gammalt, linne H&M  


Jag hann också med att gå en runda på stan, hittade massor av fina saker och la undan lite med H&Ms logga i nacken. Ska gå idag och köpa det samt träffa Linnéa. Ni får se dagens senare. Kram på er!


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards