mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Izabella - 24 augusti 2011 19:12


Tips! Nytt puder, har testat det för jag blir så glansig i ansiktet.

Det smälter lätt in i hudtonen och luktar gott. Billigare än andra också!


Syster har varit här och vi har blekt hennes hår. Själv längtar jag nästan ihjäl mig efter Lyxx då det inte ser klokt ut mitt barr just nu.


 

Av Izabella - 24 augusti 2011 12:44


Solitary girl.

Så hette moderepotaget som jag fastnade för i Solo Mode och det var här jag hittade drömjackan som syns lite längre ner. Sååå jag!


          

Ungt, kvinnligt, modernt. Lite boho blandat med rock. That's me :)

 


Av Izabella - 24 augusti 2011 12:33

  

Hej! Idag är det onsdag inte tisdag som jag trodde, har helt snurrat om dagarna:)

Jag har nyss varit ute på en promenad till affären, hämtade lite nödvändigheter som idag är bland annat blåbärssylt. Det är höst i luften, kände jag verkligen. Några träd har börjat bli gula, det går så fort...Fast det känns inte så hemskt faktiskt, tycker jag som älskar hemmamys med tända ljus och höstmode :)


Nu ska jag diska och sedan börja med lunchen som idag är plättar med blåbärssylt. Tänkte visa en sak innan bara i ett nytt inlägg!


Kram





Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards