mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Izabella - 20 augusti 2011 13:17



Igår var det en härlig äta-ute middag med mina systrar". Åt friterad bläckfisk men vi bytte alla rätter med varandra. Vitlöksbröd till förrätt :) Vi tog några bilder i trappan på Waldorf som jag kan visa om jag får dem av tessi. Här är bara senaste mobiltömningen:


    Glitter och glamour igår, väska Gina, Ring kommer från spanien och armband SNÖ of sweden

         

Look igår då, bärröda läppar och självtorkat hår  (ursäkta fulisbilden då)


Hoppas er helg är bäst!

Idag är det myskväll med gransgänget och resten av dagen vilar jag min onda hals och trötta huvud. Pimplar kaffe och äter godis från igår.


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards