mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Izabella - 16 augusti 2011 22:50

 


Hej! Kvällen har varit mysig. Jag promenerade och köpte en tidning samt hämtade ett paket med jeans i, en svart enkel kjol och ett bälte. Ska prova imorgon för när jag kom hem väntade pizza och Dirty dancing 2  

 

        

Första riktigt höst-outfiten; Leggins och Kavaj H&M, Topp Rare, boots scorett, Väska Candy, Halsband fått och paraply Kapahl.

Gud vad jag är less på min mobilkamera!

 

Min middag, Solo mode och faktiskt cola för en gångs skull. Var så trött ;)

Hoppas er dag varit bra!


 

Av Izabella - 16 augusti 2011 16:31

Standout Dress SEK 399, Nelly Trend - NELLY.COMPrint Drape Bandeau Dress SEK 499, Rare Fashion - NELLY.COM

Strap Dress SEK 899, Storm & Marie - NELLY.COMCrochet Back Dress SEK 299, Oneness - NELLY.COM



Så fina höstklänningar! Den första är från nellytrend, skitsnygg!

Andra från Rare fashion, tredje från storm&marie och jag tycker den passar även till vardags om man vill vara lite finare, tex på en fredag :)

Sista är så sjukt snygg från Onenss. Alla finns inne på Nelly.com nu


Önskar att jag hade fler fester att gå på i vinter ;)


 


Av Izabella - 16 augusti 2011 15:56


God dag :)

Lokes träd är uppsatt och han leker så det står härliga till!

detta gör jag. Läser bloggar +  dricker kaffe +äter riesen

John är här och hälsar på, senare kanske sis kommer förbi och kanske Fanny. Gillar besök speciellt om jag inte orkar göra något själv. Morotskakan igår blev en hit i alla fall så den kommer att vara uppäten snart;)


Tips!!

till middag iförrgår åt vi:

Enklaste vardagsmaten är en slags hemmagjord pyttipanna eller vad man ska kalla det. Jag brukar använda morot, potatis, lök, fänkål, champinjon och korv men man kan ha mkt annat också!

 

Man skär helt enkelt alla grönsaker/rotfrukter i bitar, slänger det i en plåt, häller på olja, salt peppar och in i ugnen. 225 grader.

När det har varit inne i ca 15 min eller tills mototen känns lite mjuk lägger man på korven som man skurit i bitar. Låt det vara tills du tycker det är klart, då är det klart!


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards