mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Izabella - 10 augusti 2011 22:12

   


 Vi ser på American pie the wedding på 6an. Vad gör ni?


 



Av Izabella - 10 augusti 2011 15:15


Jag ser på Vänner och försöker samla energi!

Hoppas er onsdag är bra också, tänk på att man kan ha det riktigt härligt fast det är en vardag, typ fredagsmys på en måndag och lördagsgodis på onsdag!

 


Själv älskar jag att ta långa varma duschar med peeling, hårinpackning och sedan ansiktsmask. Brukar passa på att raka mig, noppra ögonbryn och måla naglarna också, efteråt är man som en ny människa! 


Nu ska jag värma ett par bullar och koka mer kaffe...


Slänger in en fin bild (med en liten miss dock)

  

ni ser varför va?

 

Av Izabella - 10 augusti 2011 15:05

Idag är det bara mjukisar och gos med kisse som gäller, men såhär såg jag ut igår:


  

 

Tröja Gina, Byxor H&M ,  Väska Scorett  

    


 

Av Izabella - 10 augusti 2011 13:50


Loke flyttade till oss igår, i vilda protester. Han var så lessen när han lämnade mamma, men nu trivs han. Jag är jätteglad att jag valde just honom, han hör verkligen hemma här. Busig som bara den, vilket är anledningen till att det är lättast att ta bilder när han sover, vilket alltid är tätt intill någon av oss.


    Han har alla tassar vita och nosen, som om han gått i grädde :)    

Keligare kattunge har jag sällan skådat, han är helt underbar!       Morgonmys   

med Loke och Veckorevyn.



 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards