mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Izabella - 1 augusti 2011 17:06


Det är några som undrat vad jag hade för kläder på bilderna i headern.


Klänning Lidex

Bälte från Stockholm, Zara länge sedan. 

Skor Dinsko

Örhängen Second hand.    


 

Av Izabella - 1 augusti 2011 16:45



12 trender jag plockat upp:


1. Rött blir hetare än hetast!


2. Metallic är snyggt


3. Ormskinn är det nya leopard


4. Päls är materialet på allt


5. Spets kan man inte få nog av...



6. Senapsgult är en ny fin färg


7. Stora smycken fortsätter att regera


8. A-LINJE format och 60-tal gillas


9. Långa kjolar, långa kappor, långa vida byxor...


10. Hatt på huvudet


11.Pumps på fötterna (fast platå är också inne)


12. Bohemerna tycker ponchon är nummer 1 


Inspiration:

     Sonno Cape SEK 199, Vero Moda - NELLY.COMDona Long Shirt SEK 299, Vila - NELLY.COM


 


Av Izabella - 1 augusti 2011 15:46

Hej Augusti!


Vi har bara hunnit med handlig och mat här, sallad blev det. John sitter i TVrummet och spelar med A.


Denna månad hoppas jag blir fin och bra på många sätt, jag hoppas att sommaren inte tar slut för snabbt så vi får några fina veckor till och att allt går bra med nya familjemedlemen Loke som flyttar hit den 11e :)


Sedan har jag börjat fundera på höstgarderoben. Denna höst kommer det bara att bli några få plagg för min del eftersom plånboken är så tunn.

Detta står på inköpslistan iaf:


- Jag vill ha ett par klackar som man kan ha även fast det är lite kyligare, inte för höga så de även är bekväma.

- En jacka då jag är less på den gamla kappan.

- Vida byxor i linne eller bomull att ha till klackar.

- Jeans, är fortfarande helt utan ett välsittande par. Vill även ha ett par bootcut.

- Mer spetstoppar. Älskar att det modet fortsätter i höst!

- Metallicfärger på både kläder och accesoarer.


Mary Kate Olsen vet säkert hur man ska se ut i höst!


Jag kommer att skriva ett inlägg med höstmode och bilder!


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards