mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av Izabella - 28 juli 2011 22:54

Halloj


Idag vaknade jag och åt världens godaste frukost, plockade hallon hos mamma och pappa igår så! Kände mig ovanligt pigg idag så åkte till stan för lite shopping och sen träffade jag Emma.

Hade velat ta kort på det jag hittade men datorn vill inte ta emot bilderna!? :0

I alla fall: En body, ett diadem, en mobilväska, ett par leggins och en sjal från H&M. Presentkort önskas varje födelsedag  


Jag och min fina vän satte oss på en sådan där stor trä"fotölj" i hamnen med varsin vaniljlatte och diskuterade något av det bästa och svåraste som finns i världen, nämligen kärleksrelationer, inte klokt vad vi kan prata ;)

Så sjukt skönt med sol men så sjukt svettigt det var!

  

Eftermiddagen/kvällen blev dock sämre som väntat, men skit samma jag fick ju en bra dag i alla fall. Imorgon hoppas jag på mer sol för stranden har väntat lääänge på mig!   Hoppas er dag också varit solig.


Grattis till Roland idag (jag vet vad du tycker om födelsedagar men brukar ju retas så)


Du är så mycket för mig. Vän, Gudfar, Mentor, Chef. Skulle kunna nämna många, många titlar för er som inte vet vem Roland är för mig. Hursomhelst är du en person jag beundrar, ser upp till och älskar.


Tyckte att bilden som jag tog för flera år sedan (även om ingen kan se det för han åldras inte till utseéndet) passade så bra då Rolle är en riktig eldmänniska på alla sätt man kan tolka ordet. Lika varm, oberäknelig och fri som elden. Och lika jävla bra att ha :)

 



Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards