mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Izabella - 23 juli 2011 22:34


Vi har tingat en kissemisse idag, Loke som är en blandras flyttar till oss om knappt tre veckor. Längtar, ville ta med honom redan nu de är ju som sötast så små men han måste mysa med mamman lite längre   


Google bild som var lik (det var så svårt att ta kort när de busade så mycket ;)

Vi träffade både mamman som är Norsk skogskatt och pappan som är Maine coon och Ragdoll.


Puss!

 


Av Izabella - 23 juli 2011 12:21



Vill skänka en tanke till de drabbade i vårt grannland, hur kan någon göra något sådant?


Jag får ont i magen när det sker fruktansvärda saker så nära oss.

Jonas skrev på FB att du anhöriga till de döda och skadade borde få bestämma och utföra straffet på gärningsmannen, håller helt med!


 

Av Izabella - 23 juli 2011 11:58

    

   Topp H&M, Kjol Bikbok, Väska Allessia och skor second hand. Solbrillor Specsavers  :)


Harry Potter var bra som vanligt men tråkigt att serien är slut...

Jag fick äntligen min varma äppelpaj från Max som jag längtat så länge efter haha, efteråt gick vi hem och mös med resten av biogodiset :)



Idag ska vi åka och titta på en ny familjemedlem!

 


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards