mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Izabella - 7 juli 2011 15:31

 

Grattis till mig!!

Jag ville först inte alls fylla år eftersom det bara visar hur länge jag har mått dåligt, detta år har verkligen inte varit ett av de bästa i mitt liv. "Det är ju inte värt att fira" tänkte jag ledsamt.

Sedan sa vännerna att jag inte ska tänka så utan mer som att jag faktiskt har överlevt även detta år och nu är det här en nystart, jag är på bättringsvägen!

Därför försöker jag tänka så, jag överlevde!


Bilden ovan är från Mallorca som Tessa tagit när vi gick på en strandpromenad, en bildserie på mig när jag inte kände mig fin alls, med utväxt på håret, dålig hy och allmänt nere. Ändå gick jag med på att fotas och tog bilerna och la ut dem oredigerade på facebook, liksom som ett test för mig, jag kan ändå ! Jag var sjuk på dessa bilder men ändå tyckte alla att jag var supersnygg.

Detta är en boost för en trasig själ.


Som sagt har jag inte velat gå ut på bloggen med vad det är som gör att jag inte mår bra, är sjuk. Landade ju till och med på botten innan jag slutade blogga. Många nära hur det står till medan andra undrar varför jag inte vill vara med och festa eller bada. Jag berättar i min egen takt, men ni ska veta att det inte är för att jag inte vill umgås, utan för att jag är sjuk och inte orkar.


Puss till alla vänner och nära,

Tack för alla gratulationer     


 


  

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards