mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Izabella - 30 maj 2011 13:51

Rast.

Nu är det några timmar tills jag slutar. Efter vårruset tänkte jag unna mig ett låååångt bad med peeling, hårinpackning och ansiktsmask. Ska testa min nya bodyscrub från Bodyshop :)

Vill komma ut som en ny människa!


Doftar underbart!!


 

Av Izabella - 30 maj 2011 09:45


God morgon!

Jag har haft en bra helg. Mamma fick ett armband av mig igår och jag blev bjuden på god mat och vin som vanligt där.


Nu är jag här på jobbet hela tiden som vanligt fram emot hösten.

Fast denna vecka är det ju långhelg så det blir bara 3 dagar nu och nästa också då vi åker till Spanien! Redan nervös ;) Vi pratade om det igår, så härligt det ska bli med semester.

Hursomhelst, Det känns bra just nu här, vi har fått en ny dator som är ungefär 11361674815465 gånger bättre än den gamla på denna sida så nu ska det funka ännu bättre.


Idag ska jag gå runt vårruset, kan inte springa då jag är förkyld. Fast det kanske är lika bra, har bara hunnit med två löprundor denna säsong pga sjukdom så jag skulle ändå inte blivit nöjd. Kul i alla fall att vara med i Ahlsell-laget och fika med dem sedan. Dock är vi så få kvinnor på bygget att vi har fått plocka in andra i laget för att få ihop till det :) därför går syster med mig också.


 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards