mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Izabella - 24 april 2011 20:31

...från i skärtorsdags då vi hade pizzakväll hemma hos oss. Alla var lite helgfina:)


Jag älskar långklänningar, den här är en enkel från H&M

   

Pärlhalsbandet har jag fått av mamma med äkta pärlor. Bärs ofta. Röda läppar till det passade perfekt.


  Anton i lite lagom casual sport haha :)      Så älskade systern i linne från H&M?:)

Snygg som alltid, jag tänker inte ta bort detta kortet!


Kan ju passa på att säga att jag är sugen på fler långklänningar, till exempel denna ska inhandlas när jag känner att jag har en okej summa på kortet:


Klänning RosaJag tycker att Lindex har blivit väldigt intressant helt plötsligt i och med deras nya kollektion av Rachel Zoe!

Dessa är också underbara:


   Topp VitLinne Vit




Av Izabella - 24 april 2011 11:51


Hej på er!

Jag dricker kaffe efter en natt hemma. Sent igår kom jag hem.

Det blev ändrade planer för mig under påskhelgen, jag skulle egentligen åka med Anton till deras stuga och fira men det slutade med att han blev sjuk så efter en del velande bestämde jag mig för att åka med min familj till stugan som vanligt på påsken. Var ju lite svårt att lämna min sjuke pojke men han ville inte att bådas helg skulle bli förstörd. Så jag åkte med Mor far och Flisan och överraskade Maija, Rolle och Tessa som fortfarande trodde att jag skulle fira med den andra familjen. 


Det visade sig bli en riktigt härlig påsk!!


Vädret var ofattbart bra, vi satt ute och åt  i solen där man stundtals kunde ha T-shirt. Solbrillor var ett måste. Grillat lamm, wokade grönsaker, sill, lax,oxfilé och sallad var lite av vad som erbjöds hos oss vid måltiderna. Utebastu, vila, mys inne vid brasan och massor av annat är lite av vad den resterande tiden ägnades åt.


Finaste stugan påskpyntad:


    

    Himmelsäng

   


Ute hela tiden:    

    Ett glas rosé i solen  


Det här, det är livet.


 


Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards