mat mode och livet enligt bella

Alla inlägg den 15 april 2011

Av Izabella - 15 april 2011 21:59

 Hej!  Dagens bella:

kjol Jeane Blush, t-shirt H&M, väska scorett, jacka Vila, smycken StylebyTyra  

På stan bestämde jag nästan glasögon, även om det var svårt. Jag har slutgiltigt till på måndag, då ska jag ha ett par vanliga och ett par sol klara för beställning! Måste sätta ett stopp-datum för mig själv så jag väljer nån gång.

Är inte impulsiv i detta verkar det som? Jag skulle helst vilja ha fler att byta med, men två får räcka denna gång.

    

Lite Luleå streetstyle haha ;)


 


sedan hittade jag tre par trosor och ett läppstift. Flisan hittade skor och sedan hittade alla mat och godis.


Sedan vi kom hit hem har vi alltså haft film, eller twilight-kväll. Både New moon och Eqlipse har vi sett, blev lite mycket att se även ettan så det två senaste blev det. Kul att fräscha upp vampyrminnet :) Vi längtar så tills sista delen kommer på bio. Nu är vi på rätt år i alla fall haha. Mina små tjejer, älskar er så.


Kram på er andra


 


Av Izabella - 15 april 2011 13:35

 En liten uppdatering innan jag springer iväg. Äter lunch bestående av ägg, lax och sallad.


Jag är påväg till stan där jag ska möta syster och förhoppningsvis beställa brillor den här gången... sen ska vi nog gå en runda innan det är dags att möta upp andra "systern" Tessa. Vi ska förbi hemmakväll och hämta mat från sushibar innan vi åker hit. Ikväll är det filmkväll!

 

 

Presentation


Välkommen! Izabella heter jag och bor uppe i det isande vackra norrland med min sambo och katt. Bland klädaffärer och matlagning drömmer jag om framtiden, samtidigt som jag försöker att njuta av livet som det är just nu!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Kläder och annat kul

RSS

Bloggar


Skapa flashcards